הפעם הראשונה: מוסף ידיעות אחרונות לסיקור מופע ה-WWF הראשון בישראל

ההצלחה הגדולה של מופע ה-WWF הראשון בישראל, ואני רוצה להאמין שהיה לנו, אמירה ולי, חלק ולו קטן בטיפוח הציפיות ובהתלהבות הקהל, הפתיעה גם את ידיעות אחרונות, ש"ראש1 " (בו התפרסם מדור ה-WWF שלנו), שייך לו. וכך, בתוך שעות לאחר המופע, נתבקשנו לכתוב למוסף, רובו צילומים (כבוד לברי פרידלנדר), שתיעדו את הנעשה בזירה ולא פחות מזה, בהיכל הספורט ביד אליהו. "נוקיה", יבוא רק בעוד שנים רבות. אילן יצחייק, עורכי ב"ראש1 ", ערך את המוסף והתוצאה, לדעתי, נהדרת. בלי ספק, זו מזכרת נדירה מאירוע היסטורי.
כיוון שמוסף זה צורף לגיליון ידיעות, ורוב הקוראים לא ממש הכיר את כוכבי ה-WWF ו/או היאבקות בכלל, הייתי צריך לכתוב כמה מלים על כל מתאבק. אבל עיקר התרומה שלי למוסף היה עמוד 10 שבו ניסיתי להסביר את הפופולריות של הרסלינג ולהרגיע הורים מודאגים, שהשד (או אנדרטייקר), לא כל כך נורא. אני מקווה שהצלחתי.
בכל אופן, קשה לי להאמין שבעתיד נראה מוסף בעיתון יומי, על מופע היאבקות, של WWF או TNA או מה שלא יהיה. אני מניח שמה שהיה, אז, במחצית הראשונה של שנות ה-90 , לא יחזור עוד. בוודאי לא בהיקף ובעוצמה של אז.
ועכשיו, מספיק עם ההקדמה. הנה המוסף. תבלו:

בין החבלים - סיקור המופע בישראל - ידיעות אחרונות1

בין החבלים - סיקור המופע בישראל - ידיעות2

בין החבלים - סיקור המופע בישראל - ידיעות3

סיקור המופע בישראל - ידיעות4

סיקור המופע בישראל - ידיעות5

סיקור המופע בישראל - ידיעות6

סיקור המופע בישראל - ידיעות7

סיקור המופע בישראל - ידיעות8

סיקור המופע בישראל - ידיעות9

סיקור המופע בישראל - ידיעות10

להשאיר תגובה

