1998 : איך שגלגל מסתובב לו

בין החבלים - פיוז - עופר ניר 1998
עופר ניר זה אני.
זאת אומרת, הייתי. לפני הרבה שנים, בעיתון היומי "על המשמר". היה דבר כזה. עובדה: כתוב בוויקיפדיה.
http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A2%D7%9C_%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%9E%D7%A8
זה היה שם-העט שלי בעיתון. כתבתיעל מוזיקה, טלוויזיה, בידור, גם על רסלינג, כשהיה מה לכתוב, בראשית ימיו של WWF בישראל. בהזדמנות אמצא בארכיון שלי, ואכניס לבלוג. אבל על המשמר נסגר ב-1995 והכתבה הזו היא מ-1998 , ובכלל מ"פיוז" בידיעות אחרונות, על ה-WCW ששודר אז פעמיים בשבוע. וואלה!
בין החבלים - פיוז - עופר ניר 2
בדיעבד, אינני זוכר מה עשה "עופר ניר" בפיוז. אני יכול רק לשער שחשבתי שכדאי שהקרדיט שלי בנושאי רסלינג יישאר על "בין החבלים" בלבד, אפילו שכל העיתונים השתייכו למשפחה אחת, ולכן שלפתי את השם (שאהבתי מאוד), ההוא, לצורך הכתבה.
אולי.
אבל יותר מעניין מהקרדיט הוא אזכור ה-WWF כמי שהיה "פופולרי מאוד בישראל לפני שלוש-ארבע שנים"…נכון ל-1998 . עד שטד טרנר החליט לקבור אותו. אבל כמו האנדרטייקר, ל-WWF יש תשע נשמות. או יותר. וכך, כעבור עוד כמה שנים, לא רבות, הגלגל שוב הסתובב, לטובתו של וינס מק'מאן. WCW הוא כעת נוסטלגיה.
עד שהגלגל יסתובב שוב, אולי לטובת TNA ? האמת, קשה לי להאמין. נראה שה-WWE יהיה גם בעתיד, כפי שהיה WWF בעבר, שם נרדף להיאבקות, לרסלינג, לספורטס-אנטרטיינמנט.

כתיבת תגובה

