מדף המגזינים הנשכחים

קוראים לו אהרון ואני מכור.
אני מכור לגליונות-בכורה של מגזינים.
טוב, מכור זו הגדרה קצת חריפה מדי. נגיד את זה ככה: אני מאוד אוהב להחזיק ביד גליון ראשון של מגזין כלשהו, בכל נושא. גם היאבקות, כמובן.
לכן, מבאס אותי להודות בעצב שאינני מחזיק ברשותי (ככל הנראה, לך תדע מה מתחבא במחסן), את גליון הבכורה של מגזין WCW מחודש מרס 1995 , עם האלק הוגאן בשער.
WCW_Magazine_-_March_1995

כאן המקום להזכיר לדור שלא גדל על "מלחמות יום השני", המיליארדר טד טרנר נגד המיליונר (אז), וינס מק'מאן, WCW נגד WWF ומנדיי נייטרו נגד מנדיי נייט רו. זו היתה מלחמה אמוציונאלית, מלוכלכת, בין שני אנשי עסקים שאין להם אלוהים והיו מוכנים – בעיקר טרנר – לשים הרבה כסף בשביל לחסל את המתחרה. בהתחלה, נראה שטרנר מנצח. הוא גרף אליו את השמנת: האלק הוגאן (כאמור), רנדי סבאג', ריק פלייר ורבים אחרים. אבל בטווח הארוך, כידוע, מק'מאן ניצח ו-WWF בלע לקרבו את WCW .
גם המגזינים היו חלק מאותה מלחמה וכפי שנגזר גורלו של WCW להתחסל, כמותג עצמאי, כך גם המגזין הרשמי שלו סיים את חייו ב-2001 .
אז אין לי את גליון הבכורה של WCW MAGAZINE , אבל יש לי את הסקנד-בסט: גליון מס' 2 , עם רנדי "מאצ'ו מן" סבאג' בכתבת השער, פוסטר אמצע של ג'וני בי בד המלוקק, אייליינר ועגילים והכל, המדור של בובי "המוח" הינאן, דיווח ממופע "קלאש אוף דה צ'מפיונס", ועוד.
בין החבלים - wcw magazine issue 2

וגם מס' 2 , בלית ברירה, זה מספיק טוב.

להשאיר תגובה

