ספטמבר 92 ': כתבת ההיאבקות הראשונה שלי בפנאי פלוס

בין החבלים - כתבת היאבקות ראשונה שלי בפנאי פלוס 1

בין החבלים - כתבת היאבקות ראשונה שלי בפנאי פלוס 2

כך זה התחיל. הכתבה הראשונה על היאבקות ב"פנאי פלוס". סוג של כרטיס ביקור לספורט-בידורי (אני משתמש בהגדרה השגורה בארה"ב), שהיה מוכר ואהוב בארץ, בימי ואן-אריק בשנות ה-80 , אבל נדחק לשוליים ורק בתחילת שנות ה-90 היה זמין שוב לצופי הטלוויזיה כאן. כתבתי על רסלינג בכלל ועל כוכבי ה-WWF בפרט, מותג שמבחינת הצופה הישראלי היה שם נרדף לתחום הזה ואפילו הפך לשם גנרי, כמו ג'יפ לכלי רכב עם הנעה קדמית ופריגי'דר לכל מקרר, מכל תוצרת. פאפא שאנגו, סיד ג'סטיס, סרג'נט סלוטר, ריפו מן, רנדי סבאג' – שמות מהעבר שעושים צמרמורת קלה של עונג נוסטלגי, וכולם בכתבת הפתיחה הזאת. ואחר כך, אתם יודעים, הגיע גם "בין החבלים". עוד נחזור אליו. אני מבטיח.

להשאיר תגובה

